رفتن به محتوای اصلی
۱۳ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۷

آمادگی همه‌جانبه منطقه چهار شهرداری قم برای نیمه شعبان/آغاز به کار ستاد خدمات‌رسانی منطقه در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مطلب بدون عنوان 478
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از آمادگی همه‌جانبه منطقه چهار در راستای استقبال از مسافرین و زائرین در ایام نیمه شعبان خبر داد.
در ۱۵ روز گذشته اقدامات قابل‌توجهی در راستای برپایی این ستاد صورت گرفته که می‌توان به انتقال بیش از ۱۰۰ کامیون خاک و نخاله رهاشده در پارکینگ انسجام و بارریزی بیش از ۳۰ کامیون بابت رفع فرونشست‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر اشاره کرد.

به گزارش واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با بیان اینکه ستاد خدمات‌رسانی شهرداری منطقه چهار طبق سنوات گذشته در بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقرشده و آمادگی همه‌جانبه در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائرین و مجاورین و شهروندان گرامی در اعیاد مبارک شعبانیه را دارد، اظهار داشت: در ۱۵ روز گذشته اقدامات قابل‌توجهی در راستای برپایی این ستاد صورت گرفته که می‌توان به انتقال بیش از ۱۰۰ کامیون خاک و نخاله رهاشده در پارکینگ انسجام و بارریزی بیش از ۳۰ کامیون بابت رفع فرونشست‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه ستاد خدمات‌رسانی شهرداری منطقه مقابل عمود ۸۲ واقع‌شده و در فضای حدودی ۱۵۰ مترمربع احداث گردیده است، ابراز کرد: این ستاد شامل غرفه‌هایی نظیر استراحتگاه، نمازخانه، ستاد گمشدگان، آتش‌نشانی، مدیریت و ... است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم افزود: تعداد ۶ کانکس سرویس بهداشتی با مجموعاً ۴۸ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه خدماتی منطقه مستقرشده و اقداماتی نظیر تأمین آب شست‌وشو و حفر چاه جذبی در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان انجام‌شده است .

وی با بیان اینکه ۱۲۰ متر سازه اسپیس و بیش از هزار متر داربست جهت کنترل ترافیک محدوده ستاد و همچنین آغاز بکار ستاد و پارکینگ مورد استفاده قرار گرفت، گفت: در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اعیاد شعبانیه اقدام به خرید بیش از ۶ میلیارد ریال ریسه رنگی، پروژکتور، پرچم، بنر و تزئینات شهری برای منطقه صورت گرفت و به همت و تلاش پرسنل خدمات شهری تغییر در سیما و منظر شهر برای شهروندان قابل‌لمس خواهد بود .

اقبالیان اضافه کرد: در ۱۵ روزکاری، ۵۰ نیروی اجرایی به‌همراه تمامی ماشین‌آلات عمرانی منطقه اعم از بیل بکهو، لودر، کامیون، بابکت، بالابر و ... در ۲ شیفت کاری مشغول فعالیت بوده و آماده‌سازی محوطه ستاد و پارکینگ انسجام صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ هکتار مساحت پارکینگ انسجام بوده و پیش‌بینی پارک حدود ۳ هزار خودروی سواری در آن دیده‌شده است، اذعان کرد: با توجه به تجربیات سنوات قبل، تمهیداتی نظیر خط‌کشی پارکینگ، نصب تابلوهای هدایت مسیر، استقرار نیوجرسی جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک و غیره اندیشیده شده‌است .

مدیر منطقه چهار شهرداری قم مطرح کرد: محدوده تعریف‌شده برای منطقه ۴ از عمود ۴۷ الی۹۶ بوده و طی ۴۸ ساعت حضور مسافرین و زائرین، در ۴ شیفت کاری و ۹۰ نفر نیروی اجرایی و پاکبان، خدمات‌رسانی در ۲ مسیر رفت‌وبرگشت مسیر بر عهده منطقه چهار است.

وی عنوان کرد: در راستای خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر و بهبود در عبور و مرور زائران و شهروندان، محدوده ستاد خدمات‌رسانی با طول ۷۰۰ متر و عرض ۸ متر با بیش از ۸۰۰ تن آسفالت و هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال روکش شده است .

اقبالیان در پایان اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از جانب مدیریت شهری و تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم خدمات شهری بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته‌ای به شهروندان و مسافرین و زائرین گرامی ارائه دهیم و خاطره‌ای خوش در این اعیاد را برای آنان به یادگار بگذاریم .

انتهای پیام/ 

 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/naNv